Opis radnog mjesta
- Razvoj kratkoročnih i dugoročnih marketinških strategija.
- Jačanje svijesti kupaca i pozicije brenda na tržištu.
- Analiziranje tržišta, praćenje trendova i aktivnosti konkurencije.
- Predlaganje marketinških proračuna, odlučivanje o korištenju sredstava i nadziranje upotrebe.
- Priprema i koordinacija marketinških kampanja i pratećih djelatnosti.
- Praćenje učinkovitosti marketinških kampanja i pratećih djelatnosti.
- Procjena uspješnosti marketinških kampanja i pratećih djelatnosti.
- Vodstvo, motivacija i dodjela zadataka podređenim djelatnicima.
Za kompanije - steknite samopouzdanje prilikom odlučivanja o platama
Pravedno odredite plate zaposlenih. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o platama. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o platama.
Najčešći put karijere zaposlenika
Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.
Pozicija Marketing menadžer - Menadžerski posao na tržištu rada
Ova pozicija je
rangiran na
Predstavljanje žena na položaju
Prosečna starost ispitanika u poziciji
520. mjesto
Obućar
Tekstilna, kožna, odjevna industrija
451 - 978 BAM
108. mjesto
Savjetnik
Javna administracija, lokalna samouprava
1 190 - 2 921 BAM
1. mjesto
Country Manager
Viši menadžment
2 370 - 7 430 BAM
Je li ovaj raspon plaća prevelik?
Prosječnu platu u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika
Uporedi svoju platu sa drugima.Saznajte detaljne informacije o plaćama u vašoj zemlji
Pro
Izveštaj o plati za kompaniju
115,00 BAM*
* sa uključenim PDV-om / 98,29 BAM bez PDV-a
Narudžba- Plata na poziciji po regionima*, obrazovanju, praksi, veličini poslovanja
- Ukupna plaća i njene komponente* (varijabilna komponenta, provizije, nagrade)
- Distribucija odgovora na platni spisak
- Raspon plata izražen je 1. decilom, 1. kvartilom, medijanom, 3. kvartilom, 9. decilom i prosečnom zaradom.
- Detaljna analiza svih nadziranih nefinancijskih pogodnosti koje se pružaju*
- Analiza finansijske koristi* * dostupno kada se koristi regresijski model